Chłapowo, 15.07.2013 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na realizację usługi owartości szacunkowej poniżej 14 000 euro

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Chłapowie

Ul. Władysławowska 87

84-120 Władysławowo

NIP 587 12 57 495

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup 6 zestawów komputerowych (komputer PC + monitor LCD) z WINDOWS Vista Business­/ Windows 7 Professional

 

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Komputer PC

Typ obudowy MIDDLE TOWER

Platforma Intel

Procesor - Minimum Procesor Core i3 lub Core i5, minimum 2GHz

Pamięć RAM – Minimum 2GB DDR2

Komunikacja – Minimum 4 porty USB, (na przednim panelu wyjście słuchawkowe i wejście na mikrofon)

Dysk twardy – min. 160GB pojemności.

Napęd DVD

Karta sieciowa WiFi

 

Monitor 19’’

panoramiczny

 

Peryferia

Klawiatura + myszka + kable

 

Oprogramowanie biurowe

Pakiet Microsoft Office 2007

Gwarancja

Gwarancja : 2 lata, naprawa w 14 dni roboczych (bring-in)

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. WARUNKI REALIZACJI

Przedmiotowe komputery Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 1.09.2013 r..

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana faxem (58 6740 696) lub e-mailem (spchlapowo@wp.pl) lub dostarczona osobiście na adres: Szkoła Podstawowa w Chłapowie, ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, do dnia 20.08.2013 r. do godz. 13.00. Liczy się data wpłynięcia oferty.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 21.08.2013 r. o godz.13.30, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 14.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Chłapowie ul. Władysławowska 87.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy. Po zrealizowaniu zamówienia będzie wystawiona faktura VAT.

7. Forma płatności – przelew min. 14 dni.

8.Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

VI. OCENA OFERT

1. Kryterium wyboru będzie cena oraz zgodność z zapytaniem.

2. W przypadku ofert porównywalnych cenowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Alfred Łukaszewski, Szkoła Podstawowa w Chłapowie ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, tel. 58 6740 696 lub 603 580 789

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający może unieważnić postępowanie.

 

 

Chłapowo, 15.07.2013 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na realizację usługi owartości szacunkowej poniżej 14 000 euro

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Chłapowie

Ul. Władysławowska 87

84-120 Władysławowo

NIP 587 12 57 495

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- rozebranie nawierzchni kostki brukowej na długości potrzebnej do wykopu,

- wykonanie wykopu pod położenie rury preizolowanej,

- połączenie rurą preizolowaną kotłowni szkoły z pomieszczeniem technicznym sali gimnastycznej,

- zasypanie wykopu i położenie rozebranej nawierzchni z kostki brukowej,

- zainstalowanie dodatkowej pompy obiegowej wraz z potrzebną armaturą, sterownikami i zasilaniem,

- podłączenie nowej rury do instalacji ciepłowniczej, próba szczelności i regulacja instalacji cwu,

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. WARUNKI REALIZACJI

Potrzebne materiały i sprzęt Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20.08.2013 r.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana faxem (58 6740 696) lub e-mailem (spchlapowo@wp.pl) lub dostarczona osobiście na adres: Szkoła Podstawowa w Chłapowie, ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, do dnia 23.07.2013 r. do godz. 13.00. Liczy się data wpłynięcia oferty.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 24.07.2013 r. o godz.13.30, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 14.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Chłapowie ul. Władysławowska 87.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy. Po zrealizowaniu zamówienia będzie wystawiona faktura VAT.

7. Forma płatności – przelew min. 14 dni.

8.Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

VI. OCENA OFERT

1. Kryterium wyboru będzie cena oraz zgodność z zapytaniem.

2. W przypadku ofert porównywalnych cenowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Alfred Łukaszewski, Szkoła Podstawowa w Chłapowie ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, tel. 58 6740 696 lub 603 580 789

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający może unieważnić postepowanie.

 

 

Chłapowo, 15.07.2013 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na realizację usługi owartości szacunkowej poniżej 14 000 euro

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Chłapowie

Ul. Władysławowska 87

84-120 Władysławowo

NIP 587 12 57 495

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest usunięcie podmurówki (cokołu) płotu i wykonanie nowego cokołu (płot z elementów gotowych, brama rozsuwana)

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- usunąć stary płot i stary cokół na długości ok. 76m,

- częściowy rozbiór chodnika z kostki brukowej znajdujący się przy starym płocie na odcinku ok. 28m i szerokości 0,3m,

- zabetonowanie słupków 20 szt.,

- wykonanie fundamentu pod przesuwaną bramę,

- wykonanie z materiału powierzonego nowego cokołu (ogrodzenie systemowe),

- ponowne ułożenie rozebranego chodnika,

- wyrównanie gruntu i uzupełnienie ubytków po usuniętym płocie.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. WARUNKI REALIZACJI

Przedmiotowe roboty rozbiórkowe i murarskie Wykonawca wykona z własnego materiału i na własny koszt.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10.08.2013 r.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana faxem (58 6740 696) lub e-mailem (spchlapowo@wp.pl) lub dostarczona osobiście na adres: Szkoła Podstawowa w Chłapowie, ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, do dnia 23.07.2013 r. do godz. 13.00. Liczy się data wpłynięcia oferty.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 24.07.2013 r. o godz.13.30, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 14.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Chłapowie ul. Władysławowska 87.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy. Po zrealizowaniu zamówienia będzie wystawiona faktura VAT.

7. Forma płatności – przelew min. 14 dni.

8. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

VI. OCENA OFERT

1. Kryterium wyboru będzie cena oraz zgodność z zapytaniem.

2. W przypadku ofert porównywalnych cenowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Alfred Łukaszewski, Szkoła Podstawowa w Chłapowie ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, tel. 58 6740 696 lub 603 580 789

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może unieważnić postępowanie.

 

Chłapowo, 15.07.2013 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na realizację usługi o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro

Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Chłapowie

Ul. Władysławowska 87

84-120 Władysławowo

NIP 587 12 57 495

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części metalowej płotu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (należy wykonać):

- przęsła łukowe płotu o wysokości 120cm i długościach 207-250 cm zakończone grotami z kulką,

- łączna długość przęseł 41m,

- dwie bramki szerokości 130 cm,

- brama przesuwna 460 cm,

- pionowe elementy przęseł, bramek i bramy z kształtownika 15x15

- 20 słupków z kształtownika 80x80 zakończonych daszkiem,

- elementy jezdne bramy,

- montaż i malowanie,

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. WARUNKI REALIZACJI

Przedmiotowy płot Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20.08.2013 r..

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana faxem (58 6740 696) lub e-mailem (spchlapowo@wp.pl) lub dostarczona osobiście na adres: Szkoła Podstawowa w Chłapowie, ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, do dnia 23.07.2013 r. do godz. 13.00. Liczy się data wpłynięcia oferty.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 24.07.2013 r. o godz.13.30, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 14.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Chłapowie ul. Władysławowska 87.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy. Po zrealizowaniu zamówienia będzie wystawiona faktura VAT.

7. Forma płatności – przelew minut 14 dni.

8.Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

VI. OCENA OFERT

1. Kryterium wyboru będzie cena oraz zgodność z zapytaniem.

2. W przypadku ofert porównywalnych cenowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Alfred Łukaszewski, Szkoła Podstawowa w Chłapowie ul. Władysławowska 87, 84-120 Władysławowo, tel. 58 6740 696 lub 603 580 789

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający może unieważnić postępowanie.

 

 

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 39434

Utworzono dnia: 17.12.2014

Dokument wprowadził:
Admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO
  • 31.12.2014, Administrator główny: Edycja zakładki ZAPYTANIA OFERTOWE NIE PRZEKRACZAJĄCE 30 000 EURO